Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ

Perierga.gr - Έρημος Danakil
                                                               
Η έρημος Danakil στην Αιθιοπία είναι ένα από τα πιο παράξενα μέρη του πλανήτη.Είναι μια ηφαιστειογενής περιοχή όπου οι θερμές πηγές και η λάβα που ελκύεται από το ηφαίστειο δημιουργούν ένα μοναδικό τοπίο,που κάθε άλλο παρά γήινο μοιάζει.Το θείο και τα μεταλλικά άλατα δημιουργούν ένα περιβάλλον πολύχρωμο και εντυπωσιακό αλλά συνάμα καθόλου φιλικό στη ζωή...
Επιπλέον λόγω της δράσης ομάδων ανταρτών στην περιοχή το National Geographic έχει χαρακτηρίσει την έρημο Danakil σαν την πιο επικίνδυνη περιοχή του πλανήτη.

Perierga.gr - Έρημος Danakil


Perierga.gr - Έρημος Danakil


Perierga.gr - Έρημος Danakil


Perierga.gr - Έρημος Danakil


Perierga.gr - Έρημος Danakil

8 σχόλια:

Χαριτίνη είπε...

ΚΟΥΚΛΕ ΜΟΥ!!!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2012 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟΣ, ΣΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟ, ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΩΤΙΣΜΕΝΟ!!!
ΤΩΡΑ...!!! ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΣΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΕΡΗΜΟΣ DANAKIL;;;;
ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΜΑΣ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕΣ ΝΙΚΟΛΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!
ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΗΣΟΥΝ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΗΣ!!!!
Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!
Η ΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!

espenavarro είπε...

Es impresionante, bonito y peligroso!
Feliz año nuevo!

Britters είπε...

These images are spectacular! The colors and textures are unreal!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλώς σε βρήκα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και χαμόγελα ..΄θελω να σου πώ ποσο με εντυπωσιάσανε οι φωτό απο αυτην την έρημο ...τι πανδαισία χρωματων...και ας είναι επικίνδυνα..τα χρώματα που σε αφήνει να δείς η φύση ειναι υπέροχα...είδα και πτην προηγούμενη ανάργησή σου και εκεί κυριαρχουν όλα τα χρώματα τις ίριδος!!!!τα μάτια χορτασαν χρώμα!!! καλο Σ.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά φίλε μου που τα ΄βρίσκεις τα θέματά σου είναι σούπερ!!!!!
Μπράβο σου θα σε παρακολουθώ!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Νίκο μου, χαίρομαι πολύ που σε "ανακάλυψα".
Η ανάρτησή σου, είναι εξαιρετική!!! Μπράβο σου. Εντυπωσιάστηκα. Ο Θεός μας χάρισε έναν παραδεισένιο πλανήτη, κι εμείς δυστυχώς, έχουμε βαλθεί να τον καταστρέψουμε, με όλες μας τις δυνάμεις.
Μπράβο σου αγοράκι μου, συνέχισε έτσι.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

Χαριτίνη είπε...

ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!
Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

Fanypap είπε...

Νίκο μου , πανδεσία χρωμάτων!!!!φανταστικά!!!σ'ευχαριστώ για άλλη μια φορά!!!Πανέμορφο τοπίο!!!