Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΚΥΜΑΤΑ

Οι εκπληκτικές αυτές φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί σε κάποιο σημείο της Ανταρκτικής,στην οποία η θερμοκρασία βρίσκεται αρκετούς βαθμούς κάτω από το μηδέν.
Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική!  
Μοιάζει με ένα κύμα το οποίο πάγωσε στον αέρα.Κάτι τέτοιο ωστόσο είναι αδύνατο να συμβεί,ακόμα και υπό τις ακραίες συνθήκες της μόνιμα παγωμένης ηπείρου.

Ο σχηματισμός που απεικονίζεται δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα κομμάτι πάγου,το οποίο έχει ανυψωθεί από τις πιέσεις των παγετώνων που βρίσκονται κάτω από αυτό.Η λεία επιφάνεια και η διαύγεια του χρώματος σε σχέση με το περιβάλλοντα χώρο,που ουσιαστικά κάνουν το σχηματισμό αυτό να μοιάζει με παγωμένο κύμα,οφείλονται στο μεγάλο χρονικό διάστημα που χρειάστηκε  ώστε το φρέσκο χιόνι να παγώσει και να γίνει μέρος του αρχικού παγετώνα.Σε διαφορετική περίπτωση,αν δηλαδή το χιόνι πάγωνε γρήγορα,το χρώμα του θα ήταν θαμπό. 
Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική! 


Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική! 


Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική! 


Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική! 


Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική! 


Παγωμένο... κύμα στην Ανταρκτική!

10 σχόλια:

Lampros Lampinos είπε...

Νίκο, εκπληκτική ανάρτηση... απίθανο...

Χαριτίνη είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΜΑΣ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕΣ!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!!!(ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΚΥΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ!ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!)

kittaro είπε...

Νεαρός… σκεπτικιστής… ευφυής… ευγενικός… δημιουργικός… και blogger… Μπράβο!!! πολλά συγχαρητήρια, σε σένα και τους γονείς σου…

Ευτυχία είπε...

Αγαπημένο μου αγόρι
ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ να μου είσαι γερός και να συνεχίσεις να είσαι σκεπτικιστής, ευφυής, ευγενικός, δημιουργικός, blogger και θα συμπληρώσω καλό παιδί με μεγάλη ψυχή όπως είσαι!!!
Σ αγαπώ πολύ πολλά φιλιά!!!!
Η μανούλα σου


Σας ευχαριστώ όλους για τα όμορφα λόγια και την αγάπη σας στο πρόσωπο του ΝΙΚΟΥ μου!!! Να είστε όλοι καλά!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν

Sandy είπε...

Μπράβο Νίκο για τις ωραίες αναρτήσεις σου, παρά το νεαρό της ηλικίας σου! Χρόνια πολλά, να σε χαίρονται οι γονείς σου! Πέρνα από το blog μου, σου έχω δώσει ένα βραβείο.

Χαριτίνη είπε...

ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΟΣ, ΚΑΛΟΤΥΧΟΣ, ΚΑΛΟΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ!!! ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ, ΠΑΝΤΑ GENIUS, ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ, ΠΑΝΤΑ STAR!!!! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!
Σ, ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!
Η ΘΕΙΑ ΣΟΥ!

Κρυμμένος Μονόκερως είπε...

Kαλως σε βρηκα Νικο!
Πολυ ομορφο το μπλογκ σου! 9α το επισκεπτομαιιι!

Και βεβαια: χρονια σου πολλα για την γιορτη σου! Ευχομαι οτι επι9υμεις και ειναι ανεκπληρωτο να εκλπηρω9ει οσο πιο συντομα! :)

Renata Marengo είπε...

Lindo! Imagem sensacional, imagino a sensação de estar aí...
Beijos da amiga do sul do Brasil
Όμορφα! Εκπληκτική εικόνα, φανταστείτε την αίσθηση ότι υπάρχει ...
Φιλιά φίλη νότια Βραζιλία
Renata

brem είπε...

Πραγματικά μοιάζει με ένα παγωμένο κύμα, όμορφη.

Fanypap είπε...

Απίστευτα όμορφο!!!σ'ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μου!!